Goodbye party đŸ‘‹đŸŒ

Kommentera
IgĂ„r anordnade jag ett litet "hej dĂ„"-party för mina nya vĂ€nner i Mashuru. Rosilla kom över och hjĂ€lpte mig göra i ordning en mĂ„ltid bestĂ„ende av chapati, ris, kĂ„l och kycklinggryta som alla gĂ€ster verkade uppskatta. Det blev Ă€ven svenska chokladbollar till efterrĂ€tt! Det vart lite trĂ„ngt i det lilla huset, men vĂ€ldigt trevligt. Fick ocksĂ„ höra massor med trevliga och uppmuntrande ord om hur jag bidragit de senaste mĂ„naderna. Beröm Ă€r alltid kul! Det Ă€r lite synd att det Ă€r dags att Ă„ka nĂ€r man börjar komma lite nĂ€rmre folket hĂ€r, men samtidigt kĂ€nner jag mig vĂ€ldigt redo att Ă„ka och nöjd över de 4,5 mĂ„nader jag spenderat hĂ€r. 
Klubba i maten, om barnen sjÀlva fÄr vÀlja.Hej dÄ Mashuru, det har varit en Àra och ett privilegium att fÄ tillbringa den hÀr vÄren hos dig.