Ko-Sa Beach Resort

Kommentera
Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera, men det har mest att göra med att Internetet har varit så dåligt de senaste veckorna att det är i princip omöjligt att göra någonting. Dessutom så insåg alla professorer att terminen snart är slut (bara tre veckor kvar till finals!) och helt plötsligt regnade det in uppgifter, grupparbeten, presentationer och quiz. 
 
Men tänkte dela med mig av några fina bilder från när vi tog en pluggweekend på Ko-Sa Beach Resort som helt klart är ett av mina favoritställen här i Ghana. Kan vara för att jag är svensk och därmed är uppväxt med att älska stränder. Kan också ha att göra med att det är en perfekt plats nära campus där man faktiskt kan får svalka sig lite emellanåt. Det är så svettigt hela tiden. Trodde inte att det var möjligt att svettas så mycket som jag gjort de senaste månaderna. Nu är jag dessutom halvvägs igenom utbytesterminen här, känns som tiden har gått fort även fast vi har hunnit med en hel del och lärt oss massor! 
Stranden
 
 
Några fiskare i en by precis brevid
Restaurangen där all mat lagas från scratch. 
Och de färgglada bungalowsen vi bodde i!